MONEY IS MONEY

Επιπλέον Χρήματα

Επιπλέον Χρήματα

Γιατί τόσες επιχειρήσεις στεγνώνουν προτού ακόμα νοιώσουν την αίσθηση της επιτυχίας; Αυτό δεν έχει σχέση ούτε με την έλλειψη πελατείας, ούτε με την οικονομική κατάσταση (γενικότερα), ούτε με τον ανταγωνισμό, ούτε ότι η επιχειρηματική ιδέα δεν ήταν καλή. Με λίγη αποφασιστικότητα και πρόθεση όλοι αυτοί οι λόγοι μπορούν εύκολα να ξεπεραστούν.

Η πραγματική πρόκληση είναι αυτή η αόρατη αίσθηση, η οποία διακατέχει τους επιχειρηματίες από την αρχή της ύπαρξης τους. Η [όποια] οικονομική κρίση και η αταξία, είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής ζωής. Ίσως γι’ αυτό λίγοι επιχειρηματίες ασχολούνται με το φαινόμενο. Η κρίση και η αταξία, μετατρέπουν τα όνειρα του επιχειρηματία ή σε εφιάλτες ή σε επιτυχίες, ειδικά αν ο ίδιος ο επιχειρηματίας δεν καταβάλει την απαιτούμενη δράση για να γίνει επιτυχημένος.

Σαν επιχειρηματίας γνωρίζετε τι κόποι και προσπάθειες απαιτούνται για να λειτουργήσει μια επιχείρηση στον κόσμο των μπίζνες. Κάθε εβδομάδα πρέπει να παράγετε, να πουλάτε προϊόντα και υπηρεσίες, να πληρώνετε λογαριασμούς, να διοικείτε το προσωπικό, να αντιμετωπίζετε θυμωμένους αλλά και καλούς πελάτες, να ανανεώνετε την αποθήκη, να κάνετε δημόσιες σχέσεις, να βλέπετε πελάτες, να επικοινωνείτε με τις τράπεζες και τους άλλους φορείς, να προωθείτε την επιχείρηση, να μαζεύετε λεφτά από οφειλές, να επικοινωνείτε με τον έξω κόσμο, να απαντάτε στα γράμματα, τα μηνύματα κ.α. Με λίγα λόγια κάπως πρέπει να οργανωθείτε, για να διεκπεραιώσετε όλα όσα απαιτούνται για την ευημερία και την ανάπτυξη σας.

Το αιώνιο ζητούμενο των επιχειρήσεων είτε αυτές είναι μεγάλες είτε είναι μικρές, αλλά και των ελεύθερων επαγγελματιών είναι να βρουν τρόπους να αυξήσουν τα εισοδήματα τους. Τουλάχιστον στα τόσα χρόνια που έχω υποστηρίξει δεκάδες επιχειρήσεις, δεν έχω βρει μια επιχείρηση να είναι ικανοποιημένη από το ύψος των εισοδημάτων που δημιουργεί. Παράξενο ε; Βέβαια, λόγω της οικονομικής ύφεσης, το θέμα αυτό είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Σου παρουσιάσω 5 άμεσους και αποτελεσματικούς τρόπους να δημιουργήσεις, επιπλέον εισόδημα, άμεσα κι απλά.

Για εσένα που είσαι είτε ιδιοκτήτης επιχείρησης, ή ελεύθερος επαγγελματίας παροχής υπηρεσιών ή που ανήκεις στην creative κοινότητα (φωτογράφος, γραφίστας, developers, δημιουργός κοσμημάτων κτλ) ανεξάρτητα αν εργάζεσαι από το σπίτι, ή έχεις κατάστημα ή γραφείο, Αυτοί είναι κάποιοι τρόποι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να εργάζεσαι και να κερδίζεις με όμορφο κι αποδοτικό τρόπο ακόμα και σε υποτιθέμενα δύσκολους οικονομικά καιρούς. Άλλωστε όσο θυμάμαι τον εαυτό μου στα οικονομικά τουλάχιστον οι “καιροί είναι πάντα δύσκολοι” και μάλιστα έξω από πόλεμο και καταστροφές. Οι άνθρωποι ψάχνουν δικαιολογίες για την τεμπελιά τους ή την αποτυχία τους και αυτές οι δικαιολογίες είναι διαχρονικά οι ίδιες.

Πέντε τρόποι αύξησης εισοδήματος

1. Ενημέρωσε το κοινό για το n.1 σε πωλήσεις προϊόν ή υπηρεσία σου

Είναι σίγουρο ότι παρόλο που το προϊόν με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σου, είναι σχετικά γνώριμο, υπάρχουν άνθρωποι στην αγορά ή στην mail list σου που δεν το έχουν αγοράσει. Σίγουρα, υπάρχουν άνθρωποι στην αγορά που δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη αυτού του προϊόντος σου. Μερικές φορές, ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσεις επιπλέον εισόδημα, είναι να ξανά προβάλλεις και να ξανά πουλήσεις το «βαρύ πυροβολικό» της επιχείρησης σου. Ασφαλώς οφείλεις να έχεις βρει τρόπους να εμπλουτίζεις την email list σου, την οποία πρέπει να την χρησιμοποιείς με έξυπνους τρόπους.

2. Κάνε ένα beta test με το προϊόν ή το πρόγραμμα που έχεις στο μυαλό σου και θέλεις να λανσάρεις μέσα στον χρόνο

Το να έχεις τα πράγματα στο μυαλό σου, δεν βοηθά καθόλου. Ναι μπορεί να μην έχεις τον χρόνο αυτήν την στιγμή να το ολοκληρώσεις, έτσι όπως θέλεις, ή δεν έχεις στο μυαλό σου το σύστημα που θα ακολουθήσεις για να το πουλήσεις. Θα σου πω, ένα μυστικό: ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ !!!! Γιατί η αναβολή οδηγεί “στην χώρα του ΠΟΤΕ” και το “Καλύτερο” είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του “Καλού”. Ο μοναδικός χρόνος που έχει είναι ο ΧΡΟΝΟΣ του ΤΩΡΑ.

Κάνε ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ αυτών που θέλεις να δημιουργήσεις και των βασικών τους χαρακτηριστικών ΤΩΡΑ. Έπειτα, ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ για ποιούς λόγους είναι χρήσιμο αυτό που θα δημιουργήσεις για τους καλύτερους και πιο πιστούς σου πελάτες ή για το μέρος του κοινού που αποτείνεσαι. Βάλε αυτά τα δυο μαζί με ένα πολύ δυνατό sale pitch και παρουσίασε το επιλεκτικά, στο κοινό που πιστεύεις ότι θα το εκτιμήσει και θα το αγοράσει. Αυτοί είναι αυτό που λέμε, early adopters. Δώσε σε αυτούς την δυνατότητα να το αγοράσουν σε μια χαμηλή τιμή, υψηλής όμως προϊοντικής αξίας και αφού πάρεις το απαραίτητο feedback, ολοκλήρωσε το.

3. Προειδοποίησε για αύξηση των τιμών σου σε συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που είναι πρώτο, φωτίζοντας την υπεραξία που λαμβάνει το κοινό σου.

Ίσως το καλύτερο σου προϊόν να βρίσκεται στο ράφι για λίγο καιρό. Αν θέλεις να δώσεις μια μικρή ώθηση στις πωλήσεις του, προειδοποίησε ότι το επόμενο διάστημα η τιμή του θα αυξηθεί. Επίσης μπορείς να κάνεις και κάτι άλλο, γράψε ένα email στους πελάτες και σε όλη την mail list σου, ότι το συγκεκριμένο προϊόν, θα έχει αυτήν την τιμή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και μετά θα αυξηθεί η τιμή του. Βρες επίσης έναν καλό λόγο, αληθινό και πειστικό,  γι’ αυτήν την αύξηση στην τιμή και δημοσίευσε τον.

4. Πακετάρισε ό,τι ήδη έχεις στην αποθήκη και δημιούργησε πακέτα από προϊόντα ή υπηρεσίες που δίνει αξία στα χρήματα των πελατών σου.

Είναι οι λεγόμενες “ομάδες αξίας”. Ομαδοποίησε κάποια προϊόντα και πούλησε τα μαζί. Αυτά μπορεί να δημιουργήσουν μεγαλύτερη “πρόταση αξίας” στους πελάτες σου. Πχ. αν είσαι δημιουργός κοσμημάτων, πούλησε φθηνότερα το σετ περιδέραιο με σκουλαρίκια και βραχιόλι από ότι αν πουληθούν μεμονωμένα.

5. Δημιούργησε μικρές και περιορισμένες συνεργασίες/ κοινοπραξίες με άλλους επαγγελματίες στην αγορά προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους πελάτες σας.

Οι επιχειρηματίες έχουν εθιστεί στον αναταγωνισμό στις συνεργασίες ειδικά με άτομα και επιχειρήσεις του ίδιου κλάδου. Η παγκοσμιοποίηση και το άνοιγμα των αγορών, ειδικά μέσω του ιντερνέτ,  δεν ευνοούν τους εξαιρετικά ανταγωνιστικούς και εγωιστές ανθρώπους. Γι’ αυτό, σκέψου έξυπνα και ανοικτόμυαλα. Δες με ποιους ταιριάζεις, δες αν η συνεργασία μαζί τους δημιουργούν προστιθέμενη αξία για τους πελάτες σου και αν μέσω αυτής της συνεργασίας προάγονται οι πωλήσεις τόσο για σένα όσο και για αυτούς.  Το μυστικό εδώ είναι να κρατήσεις χαμηλά τον πήχη της προσδοκίας και να είναι εξαιρετικά καλά προσδιορισμένα οι όροι της συνεργασίας αλλά και διακριτοί οι ρόλοι μεταξύ σας.

Υπάρχουν έξυπνοι, απλοί και λειτουργικοί τρόποι για να δημιουργήσεις έξτρα εισόδημα και να αισθάνεσαι οικονομικά πιο επιτυχημένος, όμως παρόλο που οι άνθρωποι με υψηλή δημιουργικότητα μπορούν να κερδίζουν με όμορφο κι έξυπνο τρόπο, δεν πρέπει να ξεχνάνε τα κάνουν τον οικονομικό σχεδιασμό τους, να βρίσκουν τρόπο να μειώνουν τα φορολογικά κέρδη τους, να σχεδιάζουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες αλλά πάνω από όλα να έχουν τρόπους να αναπτύσσουν και να αυξάνουν το εισόδημα τους με τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα. Ο μόνος τρόπος για να νοιώθεις σιγουριά με την εξέλιξη και την πρόοδο της επιχείρησης σου είναι να την εξετάζεις ολιστικά ή να ζητάς την συνδρομή ενός business coach που θα σε βοηθήσει να κινηθείς με εργαλεία και μεθόδους προς αυτήν την κατεύθυνση.

Υπάρχουν λογικοί, λειτουργικοί, οικονομικοί, απλοί κι αποτελεσματικοί τρόποι να δίνεις ώθηση στις πωλήσεις σου και να αυξήσεις κατακόρυφα τα οικονομικά σου, με τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα σου. Αν τα οικονομικά σου είναι στενά, τότε σε συμβουλεύω να ακολουθήσεις μια από τις παραπάνω τεχνικές, οι οποίες σε βοηθούν να διευρύνει το σκεπτικό του και να αποκτήσεις, οικονομική ευφυΐα και οικονομική επιτυχία.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις προσλαμβάνουν εκατοντάδες στελέχη για να κάνουν ότι ακριβώς κάνει και ένας επιχειρηματίας μόνος του, προκειμένου να επιτύχει στη δουλειά του και να επιβιώσει στην ανταγωνιστική αγορά. Αυτό είναι το νέο πρόσωπο του επιχειρηματία. Το ότι ο επιχειρηματίας είναι μόνος του, δεν σημαίνει ότι θα αποτύχει, σημαίνει ό,τι έχει τον έλεγχο αν είναι ικανός να αναλάβει την ευθύνη των πράξεων του. Αλλά σίγουρα είναι σκληρό. Η επιτυχία είναι ο σκοπός και θα πρέπει να αποτελεί τον γενικό κανόνα και όχι την εξαίρεση. Το όνειρο για ελευθερία, χρόνο και χρήμα, πρέπει να αποτελεί τον αντικειμενικό στόχο.

Η εποχή των αποτυχημένων επιχειρηματικών προσπαθειών, έχει κάνει τον κύκλο της και μπορεί να κλείσει. Οι επιχειρηματίες να αναγνωρίσουν και να αποδεχτούν την κρίση και την αταξία που φέρνει, σαν αναγκαία πρόκληση και όχι σαν απαραίτητο κακό. Πρέπει και επιβάλετε να αλλάξουν. Να οργανωθούν, να εκπαιδευτούν για να επιβιώσουν. Κάθε πόρτα που κλείνει δεν είναι ένα ακόμα χτύπημα στον κόσμο των επιχειρήσεων, είναι ξεσκαρτάρισμα στον κόσμο των μπίζνες και πάντα κερδίζουν οι κατάλληλα, εκπαιδευμένοι, προετοιμασμένοι και πειθαρχημένοι, στις μπίζνες όπως και στην ζωή.

@ Ηω Αναγνώστου/businesslife

***

Ποτέ δεν είναι αργά να γίνεις ο προπονητής του εαυτού σου, μόνο αυτός μπορεί να σ’ αποζημιώσει. Περισσότερα σχετικά με την αυτό-προπόνηση, τι και πως μπορείς να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα επικοινώνησε με το Business life

  • businesslifegr@gmail.com
  • 693 088 4704 (18:00 – 20:00)

και ζήτησε τον εκπρόσωπο μας να σε καθοδηγήσει στο τι εργαλεία να χρησιμοποιήσεις. Εντελώς δωρεάν.