MONEY IS MONEY

Το Facebook των πλουσίων

Το Facebook των πλουσίων

Αν είστε πλούσιος και δε θέλετε συναναστροφές με κοινούς “θνητούς”, αλλά την ίδια στιγμή θέλετε κι ένα διαδικτυακό μέρος όπου θα μπορείτε να μοιράζεστε τις πολύτιμες και πολυτελείς στιγμές σας, τώρα μπορείτε. Το facebook των πλουσίων λέγεται Netropolitan και σημασία για να γίνεις δημοφιλής δεν έχει το στάτους που θα ανεβάσεις, αλλά το οικονομικό σου στάτους.

Το νέο κοινωνικό δίκτυο άνοιξε τις πύλες του στις 16 Σεπτεμβρίου, αλλά δεν έμεινε και για πολύ ονλάιν καθώς δέχτηκε αμέτρητες επιθέσεις από χάκερς, που αγωνίστηκαν, έριξαν κι ανέτρεψαν το ταξικό facebook.

Σύμφωνα με τους διαχειριστές του δικτύου «το Netropolitan είναι ένας όνλαιν τόπος συνάντησης για εύπορους και πολυάσχολους ανθρώπους που πεινούν για ένα μέρος όπου θα μπορούν να επικοινωνήσουν με ανθρώπους σαν αυτούς». Όσοι πεινούν στα αλήθεια δεν έχουν θέση στη λέσχη της ελίτ.

Για να μπορέσει κάποιος να γίνει μέλος πρέπει να είναι άνω των 21 ετών, να καταθέσει διαπιστευτήρια της οικονομικής του κατάστασης αλλά και να καταθέσει στη διαχειρίστρια εταιρία το εξωφρενικό ποσό των 7.000 ευρώ ως τέλος εγγραφής, συν μια ετήσια συνδρομή της τάξης των 2.500 χιλιάδων ευρώ περίπου.

Στο χρονολόγιο τους τα μέλη του κλειστού αυτού κλαμπ μπορούν να δουν επιχειρηματικές ειδήσεις, προτάσεις για ταξίδια αλλά και κριτικές για πολυτελείς αγορές.

Μαέστρος του εγχειρήματος ο πρώην μαέστρος της Φιλαρμονικής της Μινεσότα James Touchi-Peters, ο οποίος όπως υπογραμμίζει το δίκτυο είναι ένας «χώρος για ανθρώπους που διαθέτουν περισσότερα χρήματα από ότι χρόνο», ενώ έναυσμα για την ιδέα του υπήρξαν οι επιθέσεις που δέχονταν οι γόνοι πλούσιων οικογενειών από απλά παιδιά του λαόυ, όταν ανέβαζαν φωτογραφίες από διακοπές τους ανά τον κόσμο, πολυτελή αυτοκίνητα, κτλ.

Όπως ήταν αναμενόμενο η διαδικτυακή πάλη μαίνεται, με την κριτική απέναντι στο δίκτυο που σκοπό έχει να διαχωρίσει τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων, λες και δεν είναι ήδη χωρισμένοι στον αληθινό κόσμο, να είναι εξαρχής δριμεία.

Στη σελίδα του Netropolitan στο facebook τα καυστικά σχόλια δίνουν και παίρνουν, ενώ δεν είναι λίγα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που κάλυψαν το νέο με εμφανή διάθεση ειρωνείας.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι οικονομικά πτωχοί είναι πως τα ενδιαφέροντα και οι επικοινωνίες των οικονομικά πλουσίων είναι εκ διαμέτρου αντίθετες και αυτοί που επικρίνουν ειρωνικά καλό θα ήταν να μάθουν πως να μπουν στο κλαμπ αν ενδιαφέρονται και αν μπορούν. Γιατί είναι γνωστό το “όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια”

Netropolitan-3

Netropolitan-1