H CEO που “έκτισε” μία εταιρεία $3,5 δισ.

H CEO που “έκτισε” μία εταιρεία $3,5 δισ. σε λιγότερο από μία δεκαετία
H επιτυχία της Τοry Burch είναι αναμφισβήτητη. Η ομώνυμη εταιρεία μιας από τις πιο σέξι CEO στον κόσμο περιλαμβάνει υψηλής αισθητικής ρούχα, τσάντες, παπούτσια και αξεσουάρ, που πωλούνται σε όλον τον κόσμο. Στο παιχνίδι του ανταγωνισμού με ορισμένα από τα πιο πετυχημένα brands, όπως Coach, Michael Kors Kate Spade, βγαίνει νικήτρια. Η αξία της εταιρείας της ξεπερνά τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ποια είναι όμως, η ιστορία πίσω από το “φαινόμενο” Tory Burch;
Αρχισε την καριέρα της ως συντάκτρια μόδας. Οταν ο πρώην σύζυγός της, ο μεγιστάνας της λιανικής, Christopher Burch, της έδωσε 2 εκατομμύρια δολάρια, άρχισε να σχεδιάζει ρούχα στην κουζίνα του σπιτιού της. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ορισμένες από τις διασημότερες εκπροσώπους του διεθνούς τζετ σετ άρχισαν να φορούν τα ρούχα της και οι πωλήσεις να σημειώνουν άλματα.
Το Business Insider παρουσιάζει βήμα βήμα την πορεία της Αμερικανίδας σχεδιάστριας προς την κορυφή:
Η Tory Burch γεννήθηκε στη Φιλαδέλφεια. Η μητέρα της ήταν πρώην ηθοποιός και ο πατέρας ήταν επενδυτής. Φοίτησε στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια.
Πριν λανσάρει τη δική της σειρά μόδας, εργάτηκε για τη Vera Wang, τον Ralph Lauren και το Harper’s Bazaar.
Το 2004, άνοιξε το πρώτο κατάστημα με την επωνυμία της στη Νέα Υόρκη.
Το 2005, “ανέβηκε” το Toryburch.com. Αρχικώς, οι δημιουργίες της είχαν στιλ “preppy-boho” , ενώ κατάφερε να κάνει και πάλι μόδα τα T-shirts.
Το 2005, η επιχείρηση της Burch εκτοξεύτηκε στα ύψη μετά τη στήριξη της Oprah. H διάσημη τηλεπαρουσιάστρια, θαυμάστρια της δουλειάς της Burch, την αποκάλεσε “το επόμενο big thing στη μόδα”.
Το 2006, η Burch εφηύρε τις μπαλαρίνες ‘Reva’. Τα παπούτσια επρόκειτο να γράψουν ιστορία, απενεχοποιώντας το γυναικείο φλατ.
Το 2008, το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής της έδωσε τον τίτλο “Σχεδιάστρια αξεσουάρ της χρονιάς”. Η Burch κατάφερε να νικήσει ορισμένα από τα μεγαθήρια του χώρου, όπως ο Michael Kors και ο Marc Jacobs.
Το 2009, η Βurch εμφανίστηκε σε επεισόδιο του τηλεοπτικού σίριαλ “Gossip Girl”, υποδυόμενη τον εαυτό της. Εξάλλου, το trendy cast της σειράς συχνά φορούσε δικές της δημιουργίες.
Το 2010, λάνσαρε την πρώτη συλλογή γυαλιών ηλίου.
Το 2011, έκανε το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Η Vogue της έπλεξε το εγκώμιο, στην κριτική της για το show.
Σήμερα, οι δημιουργίες της Τory Burch πωλούνται σε όλον τον κόσμο. Το brand είναι διαθέσιμο σε 49 καταστήματα με την επωνυμία Tory Burch στις ΗΠΑ, σε 24 διεθνή καταστήματα, στο toryburch.com, καθώς και σε πάνω από 1.000 επιλεγμένα πολυκαταταστήματα και μαγαζιά παγκοσμίως.
Το 2013 κυκλοφόρησε το άρωμα της.
Η Burch είναι πιο δημοφιλής από ποτέ και η αγαπημένη των celebrities, που δεν χάνουν επίδειξή της.
Επόμενος στόχος της είναι η δημιουργία μιας σειράς ρούχων για γιόγκα, τένις, τζόκινγκ και γκολφ, που αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2015.
Παράλληλα, έχει στα σκαριά μία κολεξιόν με ανδρικά ρούχα.